Tuesday, September 20, 2011

.closer.



.closer.


kita mulakan hubungan dengan gerak hati yang mungkin berkata oh aku selesa dengan dia, oh aku suka cara dia, oh dia faham aku, oh dia buat aku ingat kat dia. tak semudah kata-kata dan bicara kau nak mengaku kau jatuh cinta. selama mungkin menjumpainya bermatian pun dia hanya datang sendiri, melaluinya kerana pengalaman membuatkan cerita itu terlahir. yang satu tetap satu. tak sama dan tak terbanding olehnya. sebab itulah dinamakan aku bukan yang lain. carilah seperti aku kalau kau jumpa, bukan bermakna kesempurnaan itu milik aku, tapi aku adalah aku, semua itu ada kekurangan dan kelebihannya, adanya akal untuk menjadi yang terbaik buat seseorang. bukan mudah hati untuk ditawan dan tertawan. cinta jangan dinilai dengan kata2, hanya pandang apa yang telah dikongsikan dan apa yang dilalui sepanjang bersamanya.itu sebagai ukuran bagaimana hati itu bersedia untuk dirinya. tidak mudah hati itu untuk melaksanakan segalanya kerana seseorang kalau bukan dia adalah segalanya di dalam hati. akhirnya hati itu dimiliki. bertuahnya rasa hati kerana dimiliki dan memiliki. hancurnya hati bila kehilangan terpaksa dilalui, lebih2 lagi bila menjauhi dengan bukan rela hati. jangan jauh dengan saya boleh? saya sayang awak <3

No comments:

Post a Comment